Czytelnia
——————————————————————————————————————–
PUBLIKACJE EVIDENCE INSTITUTE
EDUKACJA POD LUPĄ:
- Gdzie jest polska szkoła? – https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-gdzie-jest-polska-szkola.pdf Czy komputery w szkole przynoszą korzyści? – https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-komputery-korzysci.pdf
- Emocje w szkole, czyli intelekt to nie wszystko – https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-emocje-w-szkole.pdf
- Młodzi nauczyciele w Europie i na świecie: trudne dobrego początki – (część I) https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-mlodzi-nauczyciele.pdf https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-trudne-dobrego-poczatki-czesc-II.pdf
- Trudne warunki, dobre efekty (O fenomenie uczniów, którzy pokonują trudności i osiągają sukcesy w nauce) – https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-Trudne-warunki-dobre-efekty.pdf
- Magia w polskiej szkole (Sukcesy szkolne polskich uczniów zmagających się z trudnościami) – https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-magia-w-polskiej-szkole.pdf
- O uczniowskiej wytrwałości – https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-o-uczniowskiej-wytrwa%C5%82o%C5%9Bci.pdf
- Jak pracować z uczniem z ADHD – https://www.evidenceinstitute.pl/wp-content/uploads/2018/02/EDUPODLUPA-jak-pracowac-z-uczniem-adhd.pdf
Więcej raportów z tego cyklu TUTAJ
————————————————————————————————————–
RAPORTY OECD
RAPORT Z MIĘDZYNARODOWEGO BADANIA UMIEJĘTNOŚCI UCZNIÓW PISA 2015
——————————————————————————————————————-
RAPORTY INSTYTUTU BADAŃ EDUKACYJNYCH